Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6875
Title: Особливості методики вивчення систем керування базами даних в навчальних закладах України
Other Titles: Features of the Methodology for Studying Database Management Systems in Scientific Institutions of Ukraine
Authors: Савостян, Марія
Savostian, Mariia
Keywords: бази даних
базові таблиці
зв’язки між таблицями
запити
Access
SQL
database
base tables
relationships between tables
queries
Access
SQL
Issue Date: 2018
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Савостян, М. В. Особливості методики вивчення систем керування базами даних в навчальних закладах України [Текст] / М. В. Савостян // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 6–7 грудня 2018 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. ; [оргкомітет: Ю. О. Лянной, О. В. Семеніхіна, З. Бак ]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – С. 9–10.
Abstract: Дане визначення поняттю баз даних. Розглянуто ключові поняття БД (таблиці, запити, форми, звіти), для чого вони потрібні та як їх створювати. Розглянули основні поняття СУБД Oracle. Вказані причини необхідності вивчення учнями або студентами баз даних. Розглянутий спосіб зв’язування таблиць між собою.
The definition of the database is given. The key concepts of the database (tables, queries, forms, reports) was considered, what they are for and how to create them. We considered the basic concepts of Oracle DBMS. The reasons for the need to learn students or students of databases are given. The method of binding tables to honey is considered.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6875
Appears in Collections:Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savostyan M..pdf409,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.