Розвиток звязного мовлення дітей дошкільного віку за допомогою мнемотехніки

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті розкрито теоретико- методологічні основи застосування методів мнемотехніки для засвоєння різноманітної навчальної інформації в дошкільних навчальних закладах.
The article reveals the theoretical and methodological basis for using mnemonic techniques for the assimilation of a variety of educational information in pre-school institutions.
Опис
Ключові слова
пам’ять, мнемотехніка, мнемоквадрати, мнемотаблиці, словниковий запас, зв’язне мовлення, memory, mnemonictechniques, mnemo-squares, mnemotables, vocabulary, connected speech
Бібліографічний опис
Рибалка, Л. І. Розвиток звязного мовлення дітей дошкільного віку за допомогою мнемотехніки [Текст] / Л. І. Рибалка // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 15 лютого 2019 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2019. – С. 109–113.