Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6805
Title: Моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення
Other Titles: Simulation in the Process of Solving Arithmetic Problems with Junior High School Students with Severe Speech Impairment
Authors: Лісова, Людмила Іванівна
Lisova, Liudmyla Ivanivna
Keywords: арифметична задача
мислення
моделювання
розвиток
розуміння
arithmetical problem
thinking
modeling
development
Issue Date: 2019
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Лісова, Л. І. Моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / Л. І. Лісова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 15 лютого 2019 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2019. – С. 40–43.
Abstract: В статті розглянуто значення моделювання у процесі розв’язування арифметичних задач молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. Саме моделювання має важливе значення для усвідомлення не лише структури задачі, а й зв’язків між даними і шуканими величинами, про які йдеться.
In the article the value of modeling in the process of solving arithmetic problems with younger students with severe speech disorders is considered. Modeling is important for understanding not only the structure of the problem, but also the relationships between the data and the desired values, which are referred to.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6805
Appears in Collections:Сучасні проблеми логопедії та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лісова.pdf497,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.