Взаємодія вчителя-логопеда і психолога у роботі з дошкільниками із мовленнєвими порушеннями

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019-02-15
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті вказані актуальні проблеми співпраці учителя-логопеда і психолога у процесі подолання мовленнєвих порушень в дошкільників.
В статье указаны актуальные проблемы сотрудничества учителя-логопеда и психолога в процессе преодоления речевых нарушений у дошкольников.
The article identifies current problems of the cooperation of a speech therapist and psychologist in the process of overcoming the disability in preschoolers.
Опис
Ключові слова
вчитель-логопед, психолог, діти дошкільного віку, мовленнєві порушення, speech therapist, psychologist, children of preschool age, speech disorders, учитель-логопед, психолог, дети дошкольного возраста, речевые нарушения
Бібліографічний опис
Кравченко, А. І. Взаємодія вчителя-логопеда і психолога у роботі з дошкільниками із мовленнєвими порушеннями [Текст] / А. І. Кравченко, А. О. Безуська // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 174–177.