Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6672
Title: Вивчення особливостей мотиваційно-емоційної сфери у дошкільників зі зниженим зором у процесі музичної діяльності
Other Titles: Изучение особенностей мотивационной-эмоциональной сферы у дошкольников со сниженным зрением В процессе музыкальной деятельности
Studying the Features of Motivation and Emotional Spheres Among Pre-Schoolers with Decreased Sight in the Process of Music Activity
Authors: Бондаренко (Картава), Юлія Анатоліївна
Bondarenko (Kartava), Yuliia Anatoliivna
Keywords: дошкільники зі зниженим зором
музична діяльність
мотиваційно-емоційна сфера
інтерес
емоційна чуйність до музики
музичні уподобання
дошкольники с пониженным зрением
музыкальная деятельность
мотивационно-эмоциональная сфера
интерес
эмоциональная отзывчивость к музыке
музыкальные предпочтения
pre-schoolers with decreased sight
music activity
motivation and emotional sphere
interest
emotional sense to music
music preferences
Issue Date: 2017
Publisher: НПУ імені В. О. Сухомлинського
Citation: Бондаренко, Ю. Вивчення особливостей мотиваційно-емоційної сфери у дошкільників зі зниженим зором у процесі музичної діяльності [Текст] / Ю. Бондаренко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Миколаїв : НПУ імені В. О. Сухомлинського, 2017. – № 1 (56). – С. 203–210.
Abstract: У статті автором наведено результати експериментального дослідження з виявлення у дошкільників зі зниженим зором рівнів сформованості інтересу до музичного мистецтва, до участі у різних видах музичної діяльності, розвитку емоційної чуйності до музики та наявності музичних уподобань, що характеризують особливості мотиваційно-емоційної сфери досліджуваної категорії дітей у процесі музичної діяльності. Подано якісний і кількісний аналіз кожного із досліджуваних показників мотиваційно-орієнтаційного та емоційно-ціннісного векторів дослідження. Узагальнені результати щодо рівнів розвитку у них мотиваційно-емоційної сфери піддалися порівняльному аналізу із результатами, отриманими у дітей із нормальним зором. На основі проведеного дослідження виявлено значне відставання дошкільників зі зниженим зором від однолітків з нормальним зором за всіма чотирма рівнями розвитку мотиваційно-емоційної сфери, відповідно яким виділено чотири групи дітей зі зниженим зором і подано якісну їх характеристику.
В статье автором приведены результаты экспериментального исследования по выявлению у детей с пониженным зрением уровней сформированности интереса к музыкальному искусству, к их участию в различных видах музыкальной деятельности, развитию эмоциональной отзывчивости на музыку и наличие музыкальных предпочтений, что характеризует особенности мотивационно-эмоциональной сферы исследуемой категории детей в процессе музыкальной деятельности. Подано качественный и количественный анализ каждого из исследуемых показателей мотивационно-ориентационного и эмоционально-ценностного векторов исследования. Обобщенные результаты уровней развития у дошкольников со сниженнім зрением мотивационно-эмоциональной сферы подверглись сравнительному анализу с результатами, полученными у детей с нормальным зрением. На основе проведенного исследования выявлено значительное отставание дошкольников с пониженным зрением от сверстников с нормальным зрением по всем четырем уровням развития мотивационно-эмоциональной сферы, согласно которым выделено четыре группы детей с пониженным зрением и представлено качественную их характеристику.
In the given article the author reveals recent results of an experimental study, where there were discovered levels of interest formation as for music art, for participation in different kinds od music activities, development of emotional sense to music and music preferences among pre-schoolers with decreased sight, which characterize peculiarities of motivation and emotional spheres of a researched category of children in the process of music activity. There was given qualitative and quantitative analysis of every researched data of motivation oriented and emotionally solid vectors of the given study. There were generalized the outcomes as for the level of motivation and emotional sphere development, which went through comparative analysis with the results, obtained while performing the research among the children with the normal sight. On the basis of the conducted research there was revealed a substantial lag among pre-schoolers with decreased sight in comparison with their peers with the normal sight in scope of all four levels of motivation and emotional sphere development, with regards to which, there were distinguished four groups of children with decreased sight and there was given a quality characteristics.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6672
ISSN: 2518-7813.
Appears in Collections:Наукові видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття..pdf210,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.