Організація бригадної роботи при виконанні учнями міні-проектів з фізики
Вантажиться...
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті показано, що у навчальному процесі, побудованому на його інтегративній моделі, створені всі необхідні умови для організації групової роботи учнів при застосуванні в цілому або окремих етапів проектного методу навчання; вказано на шляхи удосконалення проектного методу.
This paper shows that in the learning process, built on its integrative models created all necessary conditions for the organization of group work in the application as a whole or individual stages of project teaching method; indicated on ways to improve the design method.
This paper shows that in the learning process, built on its integrative models created all necessary conditions for the organization of group work in the application as a whole or individual stages of project teaching method; indicated on ways to improve the design method.
Опис
Ключові слова
проектне навчання, міні-проект, бригада, цикл, навчальний процес, компонент, інтегративна модель, навчальна задача, project-based learning, mini-project, team, loop learning process, component, integrative model, educational problems
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Організація бригадної роботи при виконанні учнями міні-проектів з фізики [Текст] / М. В. Каленик // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 3. – С. 41–46.