Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6596
Title: Підвищення ефективності навчання математики кадетів через використання інформаційно-комунікаційних технологій
Other Titles: Increase Efficiency of Teaching Mathematics Cadets the Use of Information and Communication Technologies
Authors: Чашечникова, Ольга Серафимівна
Chashechnykova, Olha Serafymivna
Шаматрін, С. В.
Shamatrin, S. V.
Keywords: підготовка вчителя математики
навчання математики
кадетська освіта
інформаційно-комунікаційні технологій в освіті
training teachers of mathematics
mathematics education
Cadet education
information and communication technologies in education
Issue Date: 2014
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Чашечникова, О. С. Підвищення ефективності навчання математики кадетів через використання інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / О. С. Чашечникова, С. В. Шаматрін // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 4. – С. 133–138.
Abstract: У статті розглянуто проблеми підготовки майбутнього вчителя математики до роботи в закладах середньої освіти з посиленою військово-фізичною підготовкою, формування його готовності до подолання проблем: відсутність спрямованості навчання математики на розв’язування специфічних завдань прикладного спрямування; недостатнє забезпечення цього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ); специфіка розпорядку дня кадетів, що не сприяє ефективності самостійної діяльності учнів в ході самопідготовки. Проаналізовано, на яких саме етапах навчання математики у ліцеях з посиленою військово-фізичною підготовкою доцільно використовувати засоби ІКТ. Акцент робиться на використання вчителем ІКТ в ході навчання математики та самостійної підготовки кадетів.
The article deals with the problem of training future teachers of mathematics to work in secondary school with intensive military and physical training, the formation of his readiness to overcome problems: lack of focus on teaching mathematics for solving specific problems of applied direction; insufficient support for this process by means of information and communication technologies (ICT); specificity daily routine cadets that does not contribute to the effectiveness of individual students in the self. Analyzed which specific stages of learning mathematics in high schools with intensive military and physical training appropriate to use ICT tools. The emphasis is on the use of ICT in teacher training course in mathematics and self-training cadets.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6596
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chashechnykova O.S., Shamatrin S.V..pdf444,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.