Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6563
Title: Проблема спадкоємності шкільної і вищої освіти при вивченні елементарної геометрії
Other Titles: The Problem of Succession of School and Higher Educational Institution in the Process of Study of the Elementary Geometry
Authors: Жовтан, Л. В.
Zhovtan, L. V.
Keywords: елементарна геометрія
чинники
спіралевидна побудова
рівні засвоєння математичних знань
шари фундирування
спадкоємність
elementary geometry
factors
model of spiral construction
levels mastering of mathematical knowledges
continuity
Issue Date: 2015
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Жовтан, Л. В. Проблема спадкоємності шкільної і вищої освіти при вивченні елементарної геометрії [Текст] / Л. В. Жовтан // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2015. – Вип. 5/6. – С. 84–91.
Abstract: Статтю присвячено питанням організації вивчення елементарної геометрії як розділу елементарної математики у виші. Розкрито його роль в професійному становленні майбутнього вчителя математики. З'ясовано, що успішність вивчення означеної навчальної дисципліни безпосередньо пов'язана з освоєнням шкільного курсу геометрії. Виявлено основні чинники, що впливають на цей процес. Ураховуючи, що означений курс має, з одного боку, розвинути основні змістовні лінії шкільного курсу геометрії, а з іншого – закласти основи методичної підготовки майбутнього вчителя математики, описано модель спіралевидної побудови курсу, основою для побудови якого має стати тісний зв'язок між шкільним курсом геометрії, вищою геометрією та методикою викладання геометрії. Виокремлено чотири рівні (шари фундирування) засвоєння математичних знань у курсі елементарної геометрії, описано зв'язки між ними. Доведено, що спадкоємність між шкільною і вишівською математичною і методичною освітою повинна бути покладена в основу побудови означеного курсу, забезпечуючи математичну й методичну підготовку майбутнього вчителя математики.
The article is devoted to questions of the organization of study of elementary geometry as a section of elementary mathematics in higher educational institution. Its role in professional formation of future teacher of mathematics is exposed. It is established that success of studying of this educational discipline is straight related to learning a school course of geometry. The major factors influencing this process are revealed. Taking into account that this course, on the one hand, has to develop the main substantial lines of a school course of geometry, and on the other hand – to lay down the foundation of methodical training of future teacher of mathematics, the model of spiral construction of a course that based on connection between a school course of geometry, the highest geometry and methods of geometry teaching is described. There are described four levels of mastering of mathematical knowledges in a course of elementary geometry, communications between them. It is proved that the continuity between school and high school mathematical and methodical education has to be used as a basis for creation of this course, providing mathematical and methodical training of future teacher of mathematics.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6563
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhovtan L..pdf284,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.