Условия формирования универсальных компетенций школьников в процессе изучения математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
В статье раскрываются педагогические условия развития у школьников универсальных компетенций в процессе изучения математики. Компетентностные межпредметные задачи по математике рассматриваются как средство формирования и диагностики универсальных компетенций учащихся. Определены характеристики и методика разработки таких задач. Универсальные компетенции объединены в четыре группы, каждая из которых представлена в виде обобщенных знаний и умений, способности и готовности.
The pedagogical terms for development of school students’ universal competences at math classes are described in the article. Competence oriented and interdisciplinary math tasks are considered as a means of formation and diagnostics of the competences. Characteristics and methods of task design are defined as well. Universal competences are classified and presented in the form of knowledge and skills, abilities and readiness of school-leavers.
Опис
Ключові слова
универсальные компетенции школьников, компетентностная задача, условия развития универсальных компетенций, universal competences of school students, competence oriented task, terms for development of universal competences
Бібліографічний опис
Жук, О. Л. Условия формирования универсальных компетенций школьников в процессе изучения математики [Текст] / О. Л. Жук // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 67–69.