Сучасний підручники математики – ефективний засіб розвитку творчої особистості учня

Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті розглядається проблема створення сучасної системи задач і вправ для ефективного навчання алгебри і геометрії в сучасній школі. Пропонується урізноманітнювати систему задач шкільних підручників математики на основі включення відкритих і комплексних задач.
The problem of creating a modern system of tasks and exercises for effective learning algebra and geometry in modern schools. It is proposed to vary the system problems of mathematics textbooks based on the inclusion of open and complex tasks.
Опис
Ключові слова
сучасні шкільні підручники, алгебра, геометрія, відкриті задачі, комплексні задачі, modern textbooks, algebra, geometry, open task, complex problem
Бібліографічний опис
Бевз, В. Г. Сучасний підручники математики – ефективний засіб розвитку творчої особистості учня [Текст] / В. Г. Бевз // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 58–60.