Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6423
Title: Структурные элементы методики взаимосвязанного обучения математики на уроках и внеурочных занятиях
Other Titles: Structural Elements of the Methodology of the Interconnected Training of Mathematics in the Classroom and Extracurricular Classes
Authors: Прохоров, Д. І.
Prokhorov, D. I.
Keywords: методика
внеурочные занятия
учебно-методическое обеспечение
methods
extracurricular classes
training and methodological support
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Прохоров, Д. И. Структурные элементы методики взаимосвязанного обучения математики на уроках и внеурочных занятиях [Текст] / Д. И. Прохоров // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 45–47.
Abstract: В статье описана структура методики взаимосвязанного обучения математики на уроках и внеурочных занятиях, которое включает: целеполагание, содержательный и организационно-методический аспекты. Автор приводит ряд элементов учебно-методического обеспечения разработанной методики.
The article describes the structure of the interconnected training techniques of mathematics in the classroom and extra-curricular classes, which includes: definition of objectives, substantive and organizational and methodological aspects. The author cites a number of elements of training and methodological support of the developed technique.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6423
Appears in Collections:Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokhorov D..pdf649,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.