Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6421
Title: Система прикладних задач як засіб формування навичок математичного моделювання
Other Titles: System of Applied Tasks as way of Formation Skills of Mathematical Modeling
Authors: Нагорна, Л. І.
Nahorna, L. I.
Keywords: математичне моделювання
прикладні задачі
mathematical modeling
applied tasks
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Нагорна, Л. І. Система прикладних задач як засіб формування навичок математичного моделювання [Текст] / Л. І. Нагорна // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 42–43.
Abstract: Розглядається система роботи вчителя щодо застосування прикладних задач для формування навичок математичного моделювання.
Concerning the work of the teacher of applied tasks according the formation skills of mathematical modeling.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6421
Appears in Collections:Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nagorna L..pdf432,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.