Інженерне мислення як складова особистості майбутнього інженера-педагога

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджується професійне мислення інженерів-педагогів комп'ютерного профілю. Висвітлено результати дослідження рівня сформованості технічного та логічного мислення студентів. Наведено можливі методи розвитку професійного мислення студентів засобами фізики.
The article is devoted to professional thinking of engineer-pedagogues of computer profile. Results of investigation of level of technical and logical thinking of students were described. Possible methods of progressing of professional thinking of students by physics means were presented.
Опис
Ключові слова
професійне мислення, розвиток мислення, логічне мислення, технічне мислення, інженер-педагог, фізика, проблемне навчання, активне навчання, professional thinking, progress of thinking, logical thinking, technical thinking, engineer-pedagogue, physics, problem studying, active studying
Бібліографічний опис
Бардус, І. О. Інженерне мислення як складова особистості майбутнього інженера-педагога [Текст] / І. О. Бардус // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 174–181.