Вибір стилю педагогічного спілкування в аспекті організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої школи

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті характеризується стилі педагогічного спілкування, а також розглядається їх співвідношення зі стилями керівництва, вибір яких багато в чому визначає модель педагогічної взаємодії учасників навчального процесу у вищій школі України другої пол. XX cm. Обґрунтовується, що специфіка поняття стилю педагогічного управління обумовлює низку базових дескрипторів характеру педагогічної взаємодії, що визначають усю освітню парадигму вищої школи.
This article is devoted to the analysis of the essence of pedagogical communicative style of the educational process participants. It is also exposed the specific correlation of the leadership styles the choice of which defines the model of pedagogical interaction. It is substantiated that the specificity of pedagogical communicative style presupposes the set of basic descriptors of the pedagogical interaction and forms the educational paradigm in whole.
Опис
Ключові слова
спілкування, стиль, відношення, суб'єкт, взаємодія, керівництво, інтерактивний, освітня парадигма, communication, style, relations, subject, interaction, leadership, interactive, interactive paradigm
Бібліографічний опис
Гончар, О. В. Вибір стилю педагогічного спілкування в аспекті організації едагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої школи [Текст] / О. В. Гончар // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 264–274.