Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6143
Title: Використання опорно-логічних схем та конспектів на заняттях
Other Titles: Use оf Open-Logical Schemes аnd Concepts аt Lessons
Authors: Левченко, C. В.
Levchenko, C. V.
Keywords: схема
опорний конспект
структурно-логічні схеми
активізація навчання
пізнавальна діяльність
розвивальне навчання
знання
уміння й навички
scheme
reference note
structural-logical schemes
activating training
cognitive activity
developmental training
knowledge
skills and abilities
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Левченко, С. В. Використання опорно-логічних схем та конспектів на заняттях [Текст] / С. В. Левченко // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 215–220.
Abstract: У статті наведено інформацію про використання структурно-логічних схем та опорних конспектів на заняттях біології, визначено сучасні підходи до проведення занять, наведені приклади використання структурно-логічних схем. Біологічні дисципліни вимагають вивчення та застосування великої кількості термінів та понять, це змушує викладача використовувати та запозичувати різноманітні форми і методи викладання матеріалу, які сприяли б його кращому засвоєнню. До таких можна віднести ті, які створюють оптимальні психолого-педагогічні та організаційні умови пізнавальної діяльності. Автор зазначає, що сучасним можна назвати той урок, що сприяє розвитку у студентів та учнів смислових операцій, умінь аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, систематизації, класифікації, визначення зв’язків та залежностей між різноманітними явищами та фактами, а також виробленню навичок логічного структурування. Автор доводить, що серед різноманіття відомих форм та методик, створених у напрямку інтенсифікації навчання, провідне місце займають засоби схематичного унаочнення навчального матеріалу. В їх основу покладено ідею моделювання сукупності інформації за допомогою відображення її у вигляді схем.
The article presents information on the use of structural-logical schemes and supporting notes in the classroom of biology, defined the modern approaches to teaching examples of the use of structural-logic circuits. Biological disciplines require the study and application of many terms and concepts, it forces the teacher to use and borrow different forms and methods of teaching the material that would help its better absorption. These include those that create optimal psycho-pedagogical and organizational conditions of cognitive activity. The author notes that modern is the lesson that promotes students conceptual operations, skills of analysis, synthesis, comparison, generalization, systematization, classification, relationships and dependencies between various phenomena and facts, as well as the development of skills of logical structuring. The author argues that among the variety of known forms and techniques created in the direction of intensification of education, the leading place is occupied by means of the schematic illustration of educational material. They are based on the idea of modeling the information together with display it in the form of diagrams. Designed for teachers of biology and other disciplines.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6143
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levchenko.pdf844,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.