Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5697
Title: Анализ различных подходов к рассмотрению профессиональной самостоятельности студентов
Other Titles: Analysis of Different Approaches to Review Professional Independence of Students
Authors: Якимчук, Н. В.
Yakymchuk, N. V.
Keywords: професійна самостійність
самостійність
пізнавальна самостійність
професіоналізм
якість особистості
властивість
professional independence
autonomy
cognitive independence
professionalism
quality
personality
personality traits
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Якимчук, Н. В. Анализ различных подходов к рассмотрению профессиональной самостоятельности студентов [Текст] / Н. В. Якимчук // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 149–154.
Abstract: У даній статті розглянуті різні аспекти поняття професійної самостійності в контексті змін, що відбуваються в даний час у формах і змісті освіти. Розкривається сутність поняття «професійна самостійність», а також супутніх йому понять «пізнавальна самостійність студентів», «професіоналізм». Проаналізовано різні аспекти поняття «професійна самостійність». Аналіз даних понять дозволив автору окреслити деякі підходи до формування і розвитку самостійності у студентів, показати її специфічні прояви у процесі навчання і виділити деякі напрямки розгляду самостійності. Дано обґрунтування професійної самостійності як певною мірою оволодіння членами професійної групи прийомами і способами вирішення спеціальних професійних завдань. На основі проведеного дослідження автором пропонується визначення професійної самостійності як інтегративного особистісного якості професіонала, здатного самостійно перетворювати дійсність. Особлива увага звертається на визнання самостійності як інтегративного особистісного утворення.
This article describes the various aspects of the concept of professional independence in the context of present-time changes in the forms and content of education. The essence of the concept of "professional independence", and the accompanying concepts: cognitive independence of students and professionalism. Different aspects of the concept of "professional independence". The analysis of these concepts allowed the author to identify some approaches to the formation and development of the autonomy of the students, to show its specific manifestations in the learning process and to identify some areas of consideration of independence. The substantiation of the professional independence of a certain degree of mastery of the members of a professional group of techniques and methods of solving specific professional tasks. On the basis of the research the author proposes a definition of professional independence as an integrative personal professional qualities that can transform the reality of their own. Particular attention is drawn to the recognition of independence as an integrative personal education.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5697
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Якимчук_Аналіз різних.pdf661,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.