Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5678
Title: Математическая карта как средство планирования, обобщения и систематизации темы
Other Titles: The Mathematical Map as Way for Planning, Generalization and Systematization of the Topic
Authors: Малова, І. Є.
Malova, I. Ye.
Keywords: наочність у навчанні
планування вивчення
узагальнення змісту
систематизація змісту
навчальна діяльність
шкільний курс математики
visualization in training
planning of the study
summarizing the content
organize content
training activities
school course of mathematics
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Малова, И. Е. Математическая карта как средство планирования, обобщения и систематизации темы [Текст] / И. Е. Малова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 41–47.
Abstract: У статті розглядається проблема зниження математичної підготовки учнів, причинами якої є «виклики» сучасності (обсяг інформації, використання інформаційно- комунікативних технологій, зниження відповідальності за результати своєї праці). Обґрунтовується наочний спосіб включення учнів в планування, узагальнення і систематизацію вивчення математичної теми, пом'якшувальний ці «виклики» і враховують фундаментальність математики. Запропоновано ряд вимог до створення математичної карти теми з позиції збагачення досвіду учня: карта повинна відображати ключові питання теми, відповідні питань вивчення змістової лінії; карта повинна демонструвати зв'язку між цими питаннями, виражені графічно і словесно; частково заповнена карта повинна відповідати навчальному досвіду учнів і тим самим включати їх в планування вивчення теми, а заповнена - в процес узагальнення і систематизації. Розкриваються ситуації використання карт математичних тем. Наведені приклади математичних карт. Показано доповнення математичної карти до методичної карти вивчення теми.
The article considers the problem of reducing the mathematical preparation of pupils, the reasons of which are the «challenges» of our time (volume of information, use of information and communication technologies, reduction of responsibility for the results of their work). Substantiates a visual way to engage pupils in the planning, compilation and systematization of the study of mathematical topics which mitigates these challenges and addressing the fundamental basis of mathematics. A number of requirements for creating mathematical maps of the theme for enrichment of the pupils' experience: the map should reflect key issues of topics relevant to the study of content lines; the map must show the connection between these issues in graphic and verbal form; a partially completed map should correspond to the educational experience of pupils and thus to include them in the planning of the study topics, and filled - in the process of generalization and systematization. Describes the situations of use of cards of mathematical topics. Given examples of mathematical cards. Shows the addition of mathematical cards for teachers.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5678
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малова_Математична карта.pdf688,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.