Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5673
Title: Різноспособовий вияв пізнавальної активності як передумова результативного здійснення учнями навчально-пізнавальної діяльності
Other Titles: Different Ways of Manifestation of Cognitive Activity as a Prerequisite for Effective Implementation of the Students Learning and Cognitive Activity
Authors: Голодюк, Лариса Степанівна
Holodiuk, Larysa Stepanivna
Keywords: передумова
активність
пізнавальна активність
емоційний відгук
види пізнавальної активності
способи вияву учнями пізнавальної активності
Background
activity
cognitive activity
emotional response
types of cognitive activity
cognitive activity ways to show students
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Голодюк, Л. С. Різноспособовий вияв пізнавальної активності як передумова результативного здійснення учнями навчально-пізнавальної діяльності [Текст] / Л. С. Голодюк // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 12–18.
Abstract: У статті розкритий теоретичний аспект різноспособового вияву пізнавальної активності як передумови результативного здійснення учнями навчально-пізнавальної діяльності в урочний та позаурочний час під час вивчення математики. На основі узагальнення напрацювань фахівців, визначено зміст понять «активність», «пізнавальна активність», «емоційний відгук». Виокремлені різні способи вияву учнями пізнавальної активності (відтворюючий спосіб вияву пізнавальної активності, творчий спосіб вияву пізнавальної активності, надситуативний спосіб вияву пізнавальної активності). Класифіковані види пізнавальної активності учнів.
The article discloses theoretical aspects of manifestation of cognitive activity as a prerequisite for effective implementation of student learning and cognitive activity in their free time and a portion to the study of mathematics. Based on generalization of scientific developments employees, defined the concept of "activity", "cognitive activity", "emotional response". Identify different ways to show the cognitive activity of students (reproducing method manifestation of cognitive activity, creative way to display informative activity, suprasituational way to manifestations of cognitive activity). Classifying types of cognitive activity of students.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5673
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Голодюк_Різноспособовий.pdf691,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.