Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5642
Title: Логопедичне фронтальне заняття в дошкіллі для дітей з ФФНМ як форма організації логопедичної допомоги
Other Titles: Speech Therapist Frontal Lesson in Preschool for Children with FFNM as a Form of Organization of Speech Therapy
Authors: Соловйова, Анастасія Андріївна
Soloviova, Anastasiia Andriivna
Підлісна, Тетяна Миколаївна
Pidlisna, Tetiana Mykolaivna
Андросова, Валентина Миколаївна
Androsova, Valentyna Mykolaivna
Keywords: фонетико-фонематичне недорозвинення (ФФНМ)
заняття
структура фронтального заняття
вимоги організації занять
phonetic and phonemic hypoplasia (FFNM) classes frontal structure classes
requirements of classes
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Соловйова, А. А. Логопедичне фронтальне заняття в дошкіллі для дітей з ФФНМ як форма організації логопедичної допомоги [Текст] / А. А. Соловйова, Т. М. Підлісна, В. М. Андросова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 140–144.
Abstract: У статті подається характеристика фонетико-фонематичного недорозвинення (ФФНМ), класифікації занять в дошкіллі, наводяться рекомендації до змісту та планування занять для дітей з ФФНМ.
The article deals with characteristic phonetic and phonemic hypoplasia (FFNM), classification studies in doshkilli, provides guidelines for the content and scheduling classes for children with FFNM.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5642
Appears in Collections:Сучасні проблеми логопедії та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soloviova.pdf559,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.