Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5624
Title: Використання шумотерапії у корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення
Other Titles: Use of Noise Therapy in Correctional-Speech Therapy with Children of Preschool Age with Phonetic-Phonemic Underdevelopment of Speech
Authors: Забашта, Катерина Вікторівна
Zabashta, Kateryna Viktorivna
Зелінська-Любченко, Катерина Олександрівна
Zelinska-Liubchenko, Kateryna Oleksandrivna
Keywords: мовленнєві порушення
фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення
шумотерапія
діти дошкільного віку
speech disorders
phonetic and phonemic speech underdevelopment
shumo- terapiya
children of preschool age
Issue Date: 2017
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Забашта, К. В. Використання шумотерапії у корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку із фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення [Текст] / К. В. Забашта, К. О. Зелінська-Любченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 64–67.
Abstract: У статті розглядається методика шумотерапії, яка дає змогу впливати на розвиток фонетико-фонематичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку.
In the article the method shumoterapiyi that allows you to influence the development of phonetic and phonemic aspects of children of preschool age.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5624
Appears in Collections:Сучасні проблеми логопедії та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zabashta.pdf498,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.