Концептуальні засади психологічного супроводу особистісного розвитку дошкільників з особливими потребами

Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті розглядаються концеп-туальні засади психологічного супроводу особистісного розвитку дітей дошкіль¬ного віку з особливими освітніми потребами.
The article deals with the conceptual foundations of psychological support of the personal development of children of preschool age with special educational needs.
Опис
Ключові слова
фактори, розвиток, відхилення в розвитку, депривація, фрустрація, психологічний супровід
Бібліографічний опис
Кобильченко, В. В. Концептуальні засади психологічного супроводу особистісного розвитку дошкільників з особливими потребами [Текст] / В. В. Кобильченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VII Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2018 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 165–171.