Rytmika Emila Jaques-Dalcroze'a jako metoda kształcenia polisensorycznego

Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
The author concentrates the attention on the problem of polisensory development based on Christov's and Gardner's conceptions, reveals the specific features of use of E. Jaques-Dalcroze eurhythmics in primary school as it is on this stage that polisnsory education is especially important.
У статті досліджено проблематику полісенсорного розвитку з опорою на концепції Т. Ирісова і Г. Гарднера. Розглянуто особливості використання ритміки Еміля Жак-Далькроза у початковій школі, оскільки саме на цьому етапі полісенсорне виховання має важливе значення.
Опис
Ключові слова
polisensory development, Dalcroze's eurhythmics, primary school, полісенсорний розвиток, ритміка Далькроза, початкова
Бібліографічний опис
Pasternak, A. Rytmika Emila Jaques-Dalcroze'a jako metoda kształcenia polisensorycznego [Текст] / A. Pasternak // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 373–385.