Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5387
Title: Rytmika Emila Jaques-Dalcroze'a jako metoda kształcenia polisensorycznego
Other Titles: Ритміка Еміля Жак-Далькроза як метода полісенсорного розвитку
Authors: Пастернак, Анетта
Pasternak, Anetta
Keywords: polisensory development
Dalcroze's eurhythmics
primary school
полісенсорний розвиток
ритміка Далькроза
початкова
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Pasternak, A. Rytmika Emila Jaques-Dalcroze'a jako metoda kształcenia polisensorycznego [Текст] / A. Pasternak // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 373–385.
Abstract: The author concentrates the attention on the problem of polisensory development based on Christov's and Gardner's conceptions, reveals the specific features of use of E. Jaques-Dalcroze eurhythmics in primary school as it is on this stage that polisnsory education is especially important.
У статті досліджено проблематику полісенсорного розвитку з опорою на концепції Т. Ирісова і Г. Гарднера. Розглянуто особливості використання ритміки Еміля Жак-Далькроза у початковій школі, оскільки саме на цьому етапі полісенсорне виховання має важливе значення.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5387
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pasternak.pdf167,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.