Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5355
Title: Проблема формування професійної готовності майбутнього вчителя музики в контексті гендерної парадигми
Other Titles: The Problem of Formation of Professional Preparedness of the Future Teachers of Music in the Context of Gender Paradigms
Authors: Булатова, Людмила Олександрівна
Bulatova, Liudmyla Oleksandrivna
Keywords: гендерна парадигма
гендерний підхід
професійна готовність
«скритий навчальний план»
егалітарні відносини
гендерна свідомість
гендерний аналіз
принципи і умови організації навчання
gender paradigm
gender approach
professional commitment
«hidden curriculum»
egalitarian relationships
gender awareness
gender analysis
principles and conditions for training
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Булатова, Л. О. Проблема формування професійної готовності майбутнього вчителя музики в контексті гендерної парадигми [Текст] / Л. О. Булатова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 127–138.
Abstract: В статті розглянуті питання оновлення змісту професійної підготовки вчительських кадрів мистецьких дисциплін, зокрема вчителя музики, з позиції впровадження гендерного підходу в навчальний процес. Визначені принципові положення, функції, завдання успішної реалізації новітньої концепції та запропоновані на цій основі умови формування професійної майбутнього вчителя.
The paper deals with updating the content of vocational teacher training, particularly teachers of music, from the perspective of gender hike in the learning process. Identified the principal regulations, functions, tasks, successful implementation of advanced concepts and proposed on this basis, conditions for the formation of professional readiness of future teachers.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5355
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bulatova.pdf163,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.