Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5256
Title: Особливості діагностування рівня сформованої професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей
Other Titles: Peculiarities of Diagnosting the Level of Formation of Future Language Teachers' Professional Image
Authors: Сперанська-Скарга, M. А.
Speranska-Skarha, M. A.
Keywords: професійно-педагогічний імідж
педагогічний експеримент
педагогічне діагностування
професійна соціалізація
професійна мотивація
рефлексивна активізація
педагогічні умови
виховне середовище
professional image of a teacher
pedagogic experiment
pedagogic diagnostics
professional socialization
professional motivation
reflexive activization
pedagogic conditions
educational environment
Issue Date: 2010
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Сперанська-Скарга, M. А. Особливості діагностування рівня сформованої професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Текст] / M. А. Сперанська-Скарга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 281–289.
Abstract: У статті розглядаються особливості діагностування рівня сформованості професійно-педагогічного іміджу майбутніх учителів філологічних спеціальностей. Автор розкриває хід констатувального експерименту, що мав на меті визначення рівнів сформованості мотиваційного, когнітивного та рефлексивного компонентів іміджу.
The article deals with the peculiarities of the diagnostics of the levels of formation of the professional image of future language teachers. The author reveals the essence of the stating experiment, whose objective was to define the levels of formation of the motivational, cognitive and reflexive image components.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5256
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Speranskaya-Skarga.pdf144,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.