Практична реалізація імітаційного та евристичного компонентів методичної готовності вчителя до навчання стохастики учнів старших класів соціально-гуманітарного напряму

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті представлено рекомендації з метою надання допомоги вчителям в оволодінні методичними прийомами навчання школярів стохастиці, керівництва пізнавальною діяльністю учнів. Ознайомлення з концептуальними основами ймовірносно-статистичної змістовно-методичної лінії озброює вчителя теорією навчання школярів стохастики.
Acquaintance with conceptual bases statistical substantial-methodical line arms the teacher with the theory of stochastic training of schoolboys. Recommendations with the purpose of granting the help are submitted to teachers in mastering by methodical receptions of stochastic training of schoolboys, managements of cognitive activity of pupils.
Опис
Ключові слова
ймовірносні поняття, стохастичні задачі, емпіричні методи, комбінаторні знання та уміння, пізнавальна діяльність учнів, методична готовність вчителя, евристичний компонент, імітаційний компонент, stochastic concepts, stochastic tasks, empirical methods, combinatory knowledge and skills, cognitive activity of pupils, methodical readiness of the teacher, heuristic component, imitating component
Бібліографічний опис
Воробйова, К. Д. Практична реалізація імітаційного та евристичного компонентів методичної готовності вчителя до навчання стохастики учнів старших класів соціально-гуманітарного напряму [Текст] / К. Д. Воробйова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 78–85.