Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4999
Title: Дослідницький підхід у навчанні структурного програмування студентів вищих педагогічних навчальних закладів
Other Titles: Research Approach іn Programming Learning Students оf High Pedagogical Education Institution
Authors: Базурін, Віталій Миколайович
Bazurin, Vitalii Mykolaiovych
Keywords: дослідницький підхід
структурне програмування
задача з відкритим твердженням
задача з відкритою умовою
навчальний проект
дослідницька діяльність
студенти вищих педагогічних навчальних закладів
research approach
structured programming problem with public approval
the problem with an open condition
educational design
research
students of higher educational institutions
Issue Date: 2017
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Базурін, В. М. Дослідницький підхід у навчанні структурного програмування студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Текст] / В. М. Базурін // Актуальні питання природничо-математичної освіти : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон [та ін.], голова редкол. О. С. Чашечникова. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – № 1 (9). – С. 151–155.
Abstract: У статті наведено основні шляхи застосування дослідницького підходу до навчання програмування майбутніх учителів інформатики на прикладі задач із відкритою умовою, задач із відкритим твердженням і навчальних проектів. Обґрунтовується доцільність застосування дослідницького підходу до вивчення структурного програмування, наводяться приклади задач, визначаються переваги і недоліки дослідницького підходу. Автор робить висновок про необхідність поєднання дослідницького підходу з проблемно-задачним, професійно-орієнтованим та іншими підходами до навчання програмування студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
The article suggests the main ways to apply the research approach to teaching programming to future computer science teachers by the example of open-ended problems, open-ended tasks and educational projects. The expediency of applying the research approach to teaching structural programming is substantiated, examples of tasks are given, advantages and disadvantages of the research approach are determined. The author concludes that it is necessary to combine the research approach with problem-specific, professionally-oriented and other approaches to teaching programming to students of higher pedagogical educational institutions.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4999
Appears in Collections:Актуальні питання природничо-математичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bazurin.pdf262,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.