Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4930
Title: Мовленнєва тактика відмови в педагогічному спілкуванні: лінгводидактичний аспект
Other Titles: Speechdenial Tactics in Pedagogical Communication: Linguistic and Didactic Aspects
Authors: Прокопенко, Л. І.
Prokopenko, L. I.
Keywords: педагогічне спілкування
мовленнєві жанри незгоди
тактика відмови
speech genre
denial tactics
pedagogical communication
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Прокопенко, Л. І. Мовленнєва тактика відмови в педагогічному спілкуванні: лінгводидактичний аспект [Текст] / Л. І. Прокопенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 379–386.
Abstract: У статті розглянуто специфічні параметри мовленнєвого жанру незгоди, досліджуються різнорідні форми реалізації тактики відмови в характерних педагогічних ситуаціях її функціонування, описано дидактичні й мовленнєві можливості відмови, що сприяють конструктивному педагогічному спілкуванню в аналізованих ситуаціях.
The article deals with the specific parameters concerning the genre of disagreement. Various forms of the denial tactics realization in typical pedagogical situations of its (that of denial) functioning are analyzed; the didactic and speech possibilities of denial aimed at enabling efficient pedagogical communication in the investigated situations are described.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4930
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopenko.pdf141,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.