Проблема проектування індивідуально-освітнього маршруту

Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто проблему проектування індивідуально-освітнього маршруту студента. Проаналізовано науково-методичні розробки індивідуальних маршрутів навчання. У проведеному дослідженні, спираючись на компоненти педагогічної діяльності, розроблено технологію проектування освітнього маршруту, етапи проектування, визначено змістову структуру технології проектування, розглянуто питання про вибір та можливості змін освітньої програми.
The problem of planning of individual|first-aid| educational route of student is described in the article.An author analyses | assaid | scientific-methodical developments | elaboration | of individual|first-aid| routes of teaching walk-through I. Technology|technicology| of planning of educational route, planning stages, is developed in the conducted research I work-up I, the structure of planning technology I technicology I is certainidefinitei, the questions of choice and possibilitylpotentialitiel of changelvariatingl of the educational program are considered
Опис
Ключові слова
вдосконалення підготовки фахівців, індивідуально-освітній маршрут, педагогічне проектування, проектування індивідуально-освітнього маршруту, компоненти педагогічноїдіяльності, perfection I triming I of preparation of specialist, individual I first-aid I educational route, pedagogical planning, planning of individualIfirst-aidI educational route, elements of pedagogical activity
Бібліографічний опис
Вєйландє, Л. B.-B. Проблема проектування індивідуально-освітнього маршруту [Текст] / Л. B.-B. Вєйландє // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 249–260.