До проблеми визначення структурних компонентів досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніх учителів музики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті аналізуються проблеми набуття досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніми учителями музики. Презентується структура досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніх вчителів музики, що складається з чотирьох взаємопов'язаних компонентів: пізнавально-орієнтаційного, діяльнісно-утворювального, креативно-перетворювального та аксіологічно- афективного. Подається змістовно-функціональна характеристика кожному з означених компонентів.
In the article the problems of gaining experience musical-elucidative activity are analysed by future music masters. The structure of experience of musical-elucidative activity of future music which consists of four associate components masters is presented: cognitive- orientation, activity-formative, kreativno-changing and aksiologichno-affect. Rich-functional description is given to each of vibrannykh components.
Опис
Ключові слова
вчитель музики, досвід, музично-просвітницька діяльність, структурні компоненти, пізнання, діяльність, креативність, аксіологічність, teacher of music, experience, musically-elucidative activity, structural components, cognitions, activity, kreativnist, aksiologichnist
Бібліографічний опис
Мельник, О. П. До проблеми визначення структурних компонентів досвіду музично-просвітницької діяльності майбутніх учителів музики [Текст] / О. П. Мельник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 364–371.