Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4887
Title: Особливості підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики в школі
Other Titles: Preparations of Future Music Masters to Pedagogical Practice at School
Authors: Крамська, Світлана Григорівна
Kramska, Svitlana Hryhorivna
Keywords: майбутній вчитель музики
педагогічна практика
диригентсько-хорова майстерність
дитячі хорові колективи
future music master
pedagogical practice
bandleader-choral trade
child choral kollektivi
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Крамська, С. Г. Особливості підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики в школі [Текст] / С. Г. Крамська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 340–346.
Abstract: У статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики в школі в ракурсі роботи з дитячими хоровими колективами. Підготовчий етап розглядається як провідний. Аналізуються його особливості, складові та передумови. Уточнюються складові професійної диригентсько-хорової майстерності майбутніх вчителів музики.
The article is devoted preparation of future music masters to pedagogical practice at school in foreshortening robots with child's choral collectives. The preparatory stage is examined as an anchorman. His features, constituents and pre-conditions, are analysed. The constituents of professional bandleader-choral trade of future music master are specified.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4887
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kramskaya.pdf124,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.