Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4872
Title: Педагогічні умови ефективної організації проектної діяльності студентів
Other Titles: Pedagogical Conditions of Effective Organization of Students Project Activity
Authors: Зосименко, Оксана Вікторівна
Zosymenko, Oksana Viktorivna
Keywords: педагогічна умова
проектна діяльність
навчальний проект
освітнє середовище
соціальна комунікація
контекстне навчання
самостійна пізнавальна діяльність
диференціація навчання
індивідуалізація навчання
pedagogical condition
project activity
learning project
educational environment
social communication
contextual learning
self-dependent cognitive activity of students
differentiation of learning
individualization of learning
Issue Date: 2011
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Зосименко, О. В. Педагогічні умови ефективної організації проектної діяльності студентів [Текст] / О. В. Зосименко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 204–214.
Abstract: У статті досліджено проблему організації проектної діяльності студентів; розкрито поняття «педагогічна умова»; виявлено та обґрунтовано комплекс педагогічних умов ефективної організації проектної діяльності студентів, а саме: створення професійно орієнтованого освітнього середовища, оптимізація соціальної комунікації суб'єктів проектної діяльності, реалізація професійного контексту в проектній діяльності студентів, стимулювання самостійної пізнавальної діяльності студентів, забезпечення диференціаціїта індивідуалізації навчання.
In the article the organization peculiarities of students project activity are studied; the term «pedagogical condition» is revealed; pedagogical conditions of effective organization of students project activity are found out and stated, in particular: making professionally oriented learning environment; optimization of social communication of project activity subjects realization of professional context in students project activity; stimulation of self-dependent cognitive activity of students; providing differentiation and individualization of learning.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4872
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zosymenko.pdf143,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.