Особливості використання та еволюція методу проектів в американській педагогіці: 30-ті роки XX ст. – кінець 50-х років XX ст.

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті зосереджено увагу на методі проектів у Сполучених Штатах Америки з 30-х років XX cm. і до кінця 50-х років XX cm. Описано експериментальні школи того часу, у навчально-виховному процесі яких присутні компоненти проектної методики. Наведено переклад листа В. Кілпатрика до А. Флекснера, де американський учений пояснює різницю між поняттям «метод проектів» та власною педагогічною концепцією.
The article deals with the project method in the United States of America from the 30s of the XXth cent. to the end of the 50s of the XXth cent. Besides, it describes experimental schools of those days, where there are components of project methodology in the educational process, and gives a translated letter from W. Kilpatrick to A. Flexner, where American scholar explains the difference between the concept of «project method» and his own teaching conception.
Опис
Ключові слова
американська педагогіка, навчання, проект, метод проектів, експериментальні школи, Долтон-план, Віннетка-план, епістолярна спадщина, критика, American education, teaching, project, project method, experimental schools, Dalton plan, Vinnetka plan, epistolary heritage, criticism
Бібліографічний опис
Куліченко, А. K. Особливості використання та еволюція методу проектів в американській педагогіці: 30-ті роки XX ст. – кінець 50-х років XX ст. [Текст] / А. K. Куліченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 87–96.