Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4585
Title: Особливості використання та еволюція методу проектів в американській педагогіці: 30-ті роки XX ст. – кінець 50-х років XX ст.
Other Titles: Peculiarities of Using and Development of the Project Method in American Pedagogy: the 30s of the XXth Cent. – the End of the 50s of the XXth Cent.
Authors: Куліченко, Алла Костянтинівна
Kulichenko, Alla Kostiantynivna
Keywords: американська педагогіка
навчання
проект
метод проектів
експериментальні школи
Долтон-план
Віннетка-план
епістолярна спадщина
критика
American education
teaching
project
project method
experimental schools
Dalton plan
Vinnetka plan
epistolary heritage
criticism
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Куліченко, А. K. Особливості використання та еволюція методу проектів в американській педагогіці: 30-ті роки XX ст. – кінець 50-х років XX ст. [Текст] / А. K. Куліченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 87–96.
Abstract: У статті зосереджено увагу на методі проектів у Сполучених Штатах Америки з 30-х років XX cm. і до кінця 50-х років XX cm. Описано експериментальні школи того часу, у навчально-виховному процесі яких присутні компоненти проектної методики. Наведено переклад листа В. Кілпатрика до А. Флекснера, де американський учений пояснює різницю між поняттям «метод проектів» та власною педагогічною концепцією.
The article deals with the project method in the United States of America from the 30s of the XXth cent. to the end of the 50s of the XXth cent. Besides, it describes experimental schools of those days, where there are components of project methodology in the educational process, and gives a translated letter from W. Kilpatrick to A. Flexner, where American scholar explains the difference between the concept of «project method» and his own teaching conception.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4585
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulichenko.pdf154,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.