Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4397
Title: Міжпредметні зв’язки при вивченні географії (на прикладі дисциплін математичного циклу)
Other Titles: Intersubject Links in The Geography Studying (on Example of Mathematical Cycle Disciplines)
Authors: Шовкун, Тетяна Миколаївна
Хоменко, Тамара Олексіївна
Shovkun, Tetiana Mykolaivna
Khomenko, Tamara Oleksiivna
Keywords: міжпредметні зв’язки
міжциклові зв’язки
формування наукового світогляду
географія
математика
intersubject communication
intercycle communications
formation of a scientific outlook
geography
mathematics
Issue Date: 2016
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Шовкун, Т. М. Міжпредметні зв’язки при вивченні географії [Текст] : (на прикладі дисциплін математичного циклу) / Т. М. Шовкун, Т. О. Хоменко // Наукові записки Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка : [збірник наукових праць] : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; Українське географічне товариство, Сумський відділ ; [редкол.: Б. М. Нешатаєв, А. О. Корнус, С. І. Сюткін та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – Вип. 7. – С. 171–175.
Abstract: Розвиток сучасної освіти неможливий без застосування інтегрального підходу до вивчення різноманітних наук. Одним із найбільших сучасних та актуальних завдань науки є дослідження взаємозв ’язків між природою та суспільством. Географія є наукою, яка у поєднання із застосуванням знань із інших дисциплін дозволяє здійснити це завдання. Важко назвати іншу дисципліну, крім географії, яка б мала такий широкий діапазон міжпредметних зв’язків. У роботі розкривається розуміння міжпредметних зв’язків як актуального засобу комплексного підходу до навчання. Проаналізовано оволодіння учнями узагальненими вміннями пошукової діяльності та вміннями здійснювати міжпредметні зв ’язки. Досліджені спільні прийоми діяльності та засоби реалізації міжпредметних зв’язків у процесі навчання географії та математики.
The development of modern education is not possible without the use of an integrated approach to the study of various sciences. One of the most actual and modern problems of science is the study of the relationships between nature and society. Geography is the science, that combined with the use of knowledge of other disciplines allows to complete this task. It is difficult to name an other discipline but geography, that could have such a wide range of intersubject communications. The paper reveals the understanding of intersubject communications as the actual means of an integrated approach to learning. Mastering generalized search activity skills and abilities to implement activities of intersubject communications by the students have been analysed. The common methods of activity and means of implementing intersubject communications in teaching geography and mathematics have been investigated.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4397
Appears in Collections:Наукові записки Сумського державного педагогічного університету. Географічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
shovkun.pdf4,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.