Використання математичних ігор для сенсорного розвитку молодших школярів із мовленнєвими порушеннями

Анотація
У статті охарактеризовано дидактичні математичні ігри; подано приклади математичних ігор, спрямованих на розвиток сенсорних умінь учнів із порушеннями мовлення.
В статье охарактеризованы дидактические математические игры для развития сенсорных умений учащихся с нарушениями речи.
The article describes didactic mathematical games for the development of sensory abilities of students with speech disorders.
Опис
Ключові слова
сенсорні уміння, порушення мовлення, учні початкової школи, дидактичні математичні ігри, sensory skills, speech impairment, elementary school students, didactic mathematical games, сенсорные умения, нарушение речи, ученики начальной школы, дидактические математические игры
Бібліографічний опис
Прокопенко, А. С. Використання математичних ігор для сенсорного розвитку молодших школярів із мовленнєвими порушеннями / А. С. Прокопенко, О. В. Ласточкіна // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції (15 лютого 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 33–36.