Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4168
Title: Стан дрібної моторики в дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії
Other Titles: The State of Fine Motor Skills of Children Older Preschool Age with Erased Dysarthria
Authors: Мороз, Людмила Василівна
Moroz, Lyudmyla Vasylivna
Keywords: діти дошкільного віку
стерта форма дизартрія
дрібна моторика
дети дошкольного возраста
стертая форма дизартрии
мелкая моторика
preschool children
erased dysarthria
fine motor skills
Issue Date: 15-Feb-2018
Publisher: ФОП Цьома С. П.
Citation: Мороз, Л. В Стан дрібної моторики в дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії [Текст] / Л. В. Мороз // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 149–150.
Abstract: У статті висвітлено особливості дрібної моторики у дітей старшого дошкільного віку зі стертою формою дизартрії: визначено основні проблеми та помилки при виконанні мануальних маніпуляцій; з’ясована можливість опановувати життєво важливими побутовими та нескладними трудовими навичками.
В статье рассматриваются особенности мелкой моторики у детей старшего дошкольного возраста со стертой формой дизартрии: определены основные проблемы и ошибки при выполнении ручных манипуляций; выяснена возможность овладевать жизненно важними бытовыми и неосложными трудовыми навыками.
The article highlights the features of fine motor skills in children older preschool age with erased dysarthria: identified main problems and errors while performing manual manipulation; clarified the opportunity to learn vital household and uncomplicated labor skills.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4168
ISSN: 2524-0587
Appears in Collections:Сучасні проблеми логопедії та реабілітації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-150-151.pdf506,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.