Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3856
Title: Сутність сучасних наукових підходів щодо підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів цілісної картини світу
Other Titles: The Essence of Modern Scientific Approaches to Training a Teacher for the Formation of Pupils' Scientific Picture of the World
Authors: Хитра, 3. М.
Khytra, Z. M.
Keywords: цілісна картина світу
формування в учнів цілісної картини світу
майбутні вчителі початкової школи
професійна освіта
системний
комплексний
інтегративний
діяльнісний
синергетичний та компетентніснии підходи
scientific picture of the world
formation of pupils' scientific picture of the world
future primary school teachers
professional education
systematic
comprehensive
integrated
activity
synergetic and competence approaches
Issue Date: 2012
Publisher: СумДПУ імені А. С. Макаренка
Citation: Хитра, З. М. Сутність сучасних наукових підходів щодо підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів цілісної картини світу [Текст] / З. М. Хитра // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 393–401.
Abstract: У статті аналізується сутність та методологічні засади системного, комплексного, інтегративного, діяльнісного, синергетичного та компетентнісного підходів щодо підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів цілісно)' картини світу. Впровадження різних наукових підходів в навчальний процес базується на комплексному їх використанні за принципами органічного поєднання, доцільності та взаємного доповнення.
The essence and methodological principals of systemic, comprehensive, integrated, activity, synergetic and competence approaches in teachers' training for the formation of pupils' scientific picture of the world are analyzed in the article. The implementation of such technologies is based on their integrated application according to the principles of organic unity, suitability and mutual completion.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3856
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khytra___Sutnist suchasnykh naukovykh pidkhodiv shchodo pidhotovky maibutnoho vchytelia.pdf142,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.