Обґрунтування методу інтервалів та його узагальнень у шкільному курсі математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті запропоновано послідовність викладу методу інтервалів для розв'язування нерівностей. Доведено можливість строгого обґрунтування методу інтервалів без використання неперервності функцій. Аналоги цих методів застосовано для аналізу графіків нерівностей з двома змінними. Розглянуто метод вивчення умов розміщення коренів квадратного тричлена, в якому також не використовується неперервність.
The system of expounding the method of intervals for soloing inequalities is dealt with in the article. The possibility of correct basing the method of intervals without using functions continuity has been proved. The analogues of these methods are used for analyzing the graphs of inequalities with two variables. The method of studying the conditions of the location of a quadratic function roots has been considered, continuity not being used.
Опис
Ключові слова
метод інтервалів, розміщення коренів, рівні аргументації, поглиблене вивчення математики, method of intervals, location of the roots, levels of reasoning, profound study of mathematics
Бібліографічний опис
Кірман, В. К. Обґрунтування методу інтервалів та його узагальнень у шкільному курсі математики [Текст] / В. К. Кірман // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №5 (23). – С. 40–47.