Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3598
Title: Метод семантичного осмислення підлітками поетичної та музичної інтонацій на уроках літератури й музики
Other Titles: Method of Semantic Comprehending by Teen-Agers Poetic and Music Intonations on the Lessons of Literature and Music
Authors: Латишева, Т. В.
Latysheva, T. V.
Keywords: семантика
абрис
поетична інтонація
музична інтонація
semantic
abris
poetic intonation
music intonation
Issue Date: 2013
Citation: Латишева, Т. В. Метод семантичного осмислення підлітками поетичної та музичної інтонацій на уроках літератури й музики [Текст] / Т. В. Латишева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – №8 (34). – С. 125–132.
Abstract: Стаття містить основні ідеї щодо використання спільних методик осягнення й вивчення поетичної та музичної інтонації підлітками на навчальному матеріалі цих предметів за допомогою застосування семантичного його осмислення в спеціалізованих ліцеях. Аналізуючи схожі семантичні елементи, зокрема контурне зображення інтонації відповідних поетичних творів і музичної літератури, відбувається ознайомлення, швидке охоплення необхідної інтонаційної лінії творів, що вивчаються. Цей метод має бінарну спрямованість та сприяє ефективному вивченню поетичного й музичного матеріалу, організації логічного мислення учнів, розкриттю їх емоційного потенціалу, його художньо-естетичному спрямуванню та активізації інтересу до музичного мистецтва.
This article is about using special methods for teenagers to comprehend and learn poetic and music intonation on the base of educational material of these subjects through its semantic comprehension in specialized lyceums. By means of analyzing similar semantic elements, in particular outline representation of intonation in corresponding pieces of poetry and music literature, there takes place comprehension, quick capturing of necessary intonation line of poetry under consideration. This method has a double purpose and enhances effective learning of poetic and music materials, organizing students’ logical thinking, revealing their emotional potential, its artistic and esthetic direction as well as encouraging their interest to music as a kind of art.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3598
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Latysheva___Metod semantychnoho osmyslennia pidlitkamy.pdf337,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.