Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3175
Title: Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах
Other Titles: Theoretical and Methodological Foundations of Professional Training of Future Masters in Physical Rehabilitation at Higher Educational Establishments
Authors: Лянной, Юрій Олегович
Liannoi, Yurii Olehovych
Keywords: професійна підготовка
готовність до наукової і професійної діяльності
майбутні магістри з фізичної реабілітації
вищі навчальні заклади
professional training
preparedness to scientific and professional activity
future masters in physical rehabilitation
higher educational establishments
Issue Date: 2017
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Citation: Лянной, Ю. О. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах [Текст] : автореф. дис. ... доктора пед. наук : спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Ю. О. Лянной ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – 44 с.
Abstract: Уперше розроблено, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено систему професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах. Розроблено концепцію професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах, яка базується на компетентнісному, аксіологічному, суб’єктно-діяльнісному, парадигмальному, акмеологічному, синергетичному, системному та культурологічному методологічних підходах і зарубіжному та вітчизняному досвіді професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації в умовах сучасної парадигми вищої фізкультурної освіти. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах у логічній взаємообумовленості і взаємозалежності цільового, теоретико-методологічного, технологічного і критеріально-результативного блоків. Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах (трансформація змісту вищої освіти майбутніх магістрів з фізичної реабілітації з урахуванням особливостей наукової і професійної діяльності на ринку реабілітаційних послуг; формування ціннісного ставлення магістрантів до наукової і професійної діяльності у процесі впровадження інноваційних освітніх технологій; застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі; розвиток досвіду роботи у мультидисциплінарній команді у процесі проведення виробничих практик і науково-дослідної роботи магістрантів). Удосконалено зміст, форми і методи професійної підготовки майбутніх магістрів з фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах.
The system of professional training of future masters in physical rehabilitation at higher educational establishments has been elaborated, scientifically grounded and experimentally tested for the first time. The concept of professional training of future masters in physical rehabilitation at higher educational establishments has been developed. It is based on competence, axiological, subjective-activity, paradigmatic, acmeological, synergetic, systemic and cultural methodological approaches as well as on foreign and Ukrainian experience of professional training of future masters in physical rehabilitation in modern paradigm of higher physical culture education. The model of professional training of future masters in physical rehabilitation at higher educational establishments has been developed and theoretically determined in logical interdependence and interrelatedness of destination, theoretical-methodological, technological and criterion-resultative blocks. The pedagogical conditions of professional training of future masters in physical rehabilitation at higher educational establishments have been identified and theoretically grounded. Here we refer the transformation of the content of higher education of future masters in physical rehabilitation considering the peculiarities of scientific and professional activity at the market of rehabilitation services; the formation of axiological attitude of masters to scientific and professional activity in the process of implementation of innovative educational technologies; the application of modern information-communicative technologies in teaching and educational process; the development of the experience of working in multidisciplinary team in the process of conducting practice trainings and scientific work of the masters. The content, forms and methods of professional training of future masters in physical rehabilitation at higher educational establishments have been improved.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3175
Appears in Collections:Автореферати дисертацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лянной Автореферат.pdf1,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.