Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3075
Title: Методичні підходи до вивчення хімічної мови іноземними слухачами підготовчих відділень
Other Titles: Methodical Approaches to the Study of Chemistry Language by Foreign Listeners of the Preparatory Departments
Authors: Швець, Ольга Григорівна
Shvets, Olha Hryhorivna
Keywords: іноземні студенти
підготовче відділення
хімічна мова
символіка
номенклатура
термінологія
foreign students
preparatory faculty
chemistry language
symbolic
terminology
nomenclature
Issue Date: 2013
Citation: Швець, О. Г. Методичні підходи до вивчення хімічної мови іноземними слухачами підготовчих відділень [Текст] / О. Г. Швець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 338–344.
Abstract: Стаття присвячена організації викладання хімії іноземним студентам українською мовою на пропедевтичному рівні. Розглянуто особливості основних підсистем хімічної мови: символіки, термінології, номенклатури. Виділено основні знання й уміння з кожної з них. Розглянуто їх застосування під час виконання конкретного хімічного завдання. Встановлено аналогію та відмінності вимови назв деяких елементів українською, французькою та турецькою мовами. Запропоновано методичні засоби, що полегшують запам’ятовування українських назв і вимови символів хімічних елементів. Наведено технологію вивчення нових термінів. Уточнено вимоги до рівня оволодіння хімічною мовою з позиції різних видів мовленевої діяльності: читання, аудіювання, говоріння та письма.
The article is devoted to the teaching of chemistry to foreign students in the Ukrainian language. The features of the major subsystems of the chemical languages such as: symbols, terminology and nomenclature are considered. The basic knowledge and skills of each of them are selected. Their use while performing specific chemical study is considered . Analogy and differences of pronunciation of names of some elements in the Ukrainian, French and Turkish languages are established. Methodological techniques contributing to the memorization of names and pronunciation of symbols of chemical elements are offered. The technology learning new scientific name is viewed. The requirements for the level of mastering the chemical language from the perspective of different types of speech activity such as: reading, listening, speaking and writing are clarified.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3075
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodychni pidkhody do vyvchennia khimichnoi movy.pdf517,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.