Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3050
Title: Підвищення ефективності підготовки фахівців у ВНЗ засобами моделювання
Other Titles: Increasing the Efficiency of Specialists’ Training in Higher Education Institutions by Means of Modeling
Authors: Касьянова, О. М.
Kasianova, O. M.
Keywords: моделювання
модель професійної діяльності фахівця
професійна підготовка фахівця
ефективність
критерії ефективності
modeling
model of professional activity of specialists
professional preparation of specialists
efficiency
criteria of efficiency
Issue Date: 2013
Citation: Касьянова, О. М. Підвищення ефективності підготовки фахівців у ВНЗ засобами моделювання [Текст] / О. М. Касьянова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 198–206.
Abstract: У статті розглянуто роль і значення моделювання в забезпеченні ефективності вищої освіти. Розкрито взаємозв’язок і взаємообумовленість моделі професійної діяльності фахівця та його підготовки у вищому навчальному закладі. Виокремлено етапи реалізації технології моделювання складних систем. Окреслено основні цілі розробки моделі фахівця. Визначено основні вимоги до підготовки фахівця й до його особистісного розвитку. Проаналізовано категорії «ефективність освіти», «ефективність педагогічної діяльності», «ефективність управління», що органічно пов’язані з ефективністю підготовки фахівця та є оцінними й визначаються відповідними критеріями (загальні, спеціальні, часткові).
The article is dedicated to the role and value of modeling in the control of the quality of high education. The interrelation and interconditionality of model of professional activity of specialists and their preparation in institutes of higher education are disclosed. The stages of the technology modeling complex systems are singled out. The basic goals of professional model development are determined. The basic requirements for professional training and for his personal development are defined. The categories «education efficiency», «effectiveness of educational activities», «performance management», which is organically linked to the effectiveness of training and is also determined by the appropriate evaluative criteria (general, special, partial) are analyzed.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3050
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pidvyshchennia efektyvnosti pidhotovky fakhivtsiv.pdf533,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.