Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3049
Title: Обґрунтування критеріїв, показників та рівнів розвитку професійної компетентності вчителів-філологів
Other Titles: Determination of Criteria, Indicators and Levels of Development of Philologist (Teachers) Professional Competence
Authors: Картава, Ю. К.
Kartava, Yu. K.
Keywords: критерії
рівні
показники
професійна компетентність учителів-філологів
післядипломна освіта
професіоналізм
педагог-словесник
criteria
levels
indicators
philologist (teachers) professional competence
advanced studies
professional efficiency
teacher-linguist
Issue Date: 2013
Citation: Картава, Ю. К. Обґрунтування критеріїв, показників та рівнів розвитку професійної компетентності вчителів-філологів [Текст] / Ю. К. Картава // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 4 (30). – С. 191–198.
Abstract: У статті розглядаються окремі проблеми, пов’язані з обґрунтуванням критеріїв, показників та рівнів розвитку професійної компетентності вчителів української мови та літератури в системі післядипломної освіти. У ході проведеного дослідження були виокремлені когнітивний, праксіологічний і мотиваційний критерії, які найповніше розкривають сутність професійної компетентності вчителів-філологів; за цими критеріями автором визначено творчий, компетентний та адаптивний рівні професіоналізму педагогів-словесників, що сприятимуть ефективному професійному зростанню.
The separate problems which are connected with definition of criteria, indicators and levels of development of professional competence of teachers of the Ukrainian language and literature in the system of post-graduate education are studied in the article. Cognitive, praxiological and motivational criteria, which enclose the essence of professional competence of a teacher-philologist are explored in the article; on the base of these criteria creative, competence and adaptive levels of professional efficiency of teachers-linguists, which will contribute to effective professional improvemen, are determined.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/3049
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Obgruntuvannia kryteriiv, pokaznykiv ta rivniv rozvytku.pdf509,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.