Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2955
Title: Поняття і значення педагогічних інновацій
Other Titles: Concept and Value of Pedagogical Innovations
Authors: Яценко, В. В.
Yatsenko, V. V.
Keywords: освіта
інноватика
педагогічні інновації
педагогіка
професійне навчання
зовнішнє незалежне оцінювання
профільне навчання
education
innovation
pedagogical innovations
pedagogic
vocational training
external independent evaluation
type teaching
Issue Date: 2013
Citation: Яценко, В. В. Поняття і значення педагогічних інновацій [Текст] / В. В. Яценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 87–96.
Abstract: Виділено практичне значення педагогічних інновацій і розкрито деякі з напрямів реалізації педагогічних інновацій у сучасній освіті. Дано характеристику терміну «педагогічна інновація». Розкрито причини розвитку педагогічних інновацій. Проаналізовано підходи до типології педагогічних інновацій. Визначено значення педагогічних інновацій у системі професійної освіти як однієї зі сфер реалізації сучасної освіти. Виділено й розкрито деякі з напрямів реалізації педагогічних інновацій у сучасній освіті. Сформульовано реалізацію профільного навчання як одну з істотних форм нововведень в українській школі. Визначено методологічну основу проектування системи профільного навчання як принципів свідомості й системності української освіти.
The practical importance of pedagogical innovations and some of the areas of pedagogical innovations in modern education are highlighted in the article. The term «pedagogical innovation» is characterized. The reasons of pedagogical innovations are revealed. Approaches to the typology of pedagogical innovations are analized. The meaning of pedagogical innovations in the system of vocational education as one of the areas of modern education is determined. Some of the directions of pedagogical innovations in modern education are distinguished and revealed. Implementation of school education as one of the major forms of innovation in Ukrainian schools is formulated. methodological framework design of specialized education as principles of consciousness and systematic Ukrainian education is defined.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2955
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Poniattia i znachennia pedahohichnykh innovatsii.pdf521,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.