Вхідне діагностування на заняттях з вищої математики

Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Необхідність покращення якості математичної освіти в світлі сучасних підходів до проблем навчання вимагає внесення змін у структуру навчального процесу, пов’язаних з розвитком інтелектуальних умінь студентів та активізацією їх розумової діяльності. За допомогою методики РОЗУМ пропонується виявляти міру сформованості понятійного мислення студентів при вивченні вищої математики. Володіючи цією інформацією, можна вносити корективи в навчальний процес з метою підвищення його ефективності. Зокрема, більшість студентів, які вступили на економічні спеціальності, володіють середнім рівнем знань з математики, що зумовлює певні особливості роботи викладача.
The need to improve the quality of mathematics education in the light of modern approaches to learning requires changes in the structure of the process associated with development of intellectual skills of students and enhancing their mental activity. Using techniques MIND is proposed to detect the extent of students’ conceptual thinking formation while studying higher mathematics. Having this information, one can make adjustments to the learning process in order to improve its efficiency. In particular, most of the students who entered the economic specialties, have intermediate knowledge of mathematics, which causes to certain peculiarities of teacher’s work.
Опис
Ключові слова
рівень понятійного мислення, повнота, точність, узагальнення, level of conceptual thinking, completeness, accuracy, generalization
Бібліографічний опис
Мехед, Д. Б. Вхідне діагностування на заняттях з вищої математики [Текст] / Д. Б. Мехед, Ю. М. Ткач // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 281–288.