Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2883
Title: Складання математичних задач методом «звернення»
Other Titles: Creating Mathematical Problems Using the «Reverse» Method
Authors: Бойкіна, Д. В.
Boikina, D. V.
Keywords: система задач
метод «звернення»
складання задач
system of problems
«reverse» method
creating problems
Issue Date: 2013
Citation: Бойкіна, Д. В. Складання математичних задач методом «звернення» [Текст] / Д. В. Бойкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 27–36.
Abstract: Обґрунтовано актуальність здійснення діяльності складання завдань. Складання математичних задач стає необхідним елементом процесу навчання методиці викладання математики студентів – майбутніх вчителів на сучасному етапі освіти. Існують різні методи складання задач. Розглянуто метод «звернення» для складання педагогічно доцільної системи математичних завдань. Застосування методу «звернення» пов’язане з формулюванням так званих обернених тверджень до даного істинного твердження. Таким чином, значно збільшується число завдань, які можна скласти. Використання методу «звернення» при складанні математичних задач дозволяє досягати дидактичних, розвивальних і виховних цілей.
Actuality operate assembly tasks. Preparation of mathematical problems is an essential element of training methods of teaching mathematics students – future teachers at the present stage of education. There are various methods of assembly tasks. The method of «treatment» for assembling pedagogically expedient of mathematical problems. Application of the «treatment» is concerned with the formulation of the so-called inverse statements to present a true statement. Thus, significantly increases the number of tasks that can be folded. Using the method of «treatment» in the preparation of mathematical problems can achieve didactic, developmental and educational goals.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2883
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skladannia matematychnykh zadach.pdf617,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.