Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2863
Title: Реалізація моделі як одна із умов формування готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування
Other Titles: Realization of the Model as a Condition of Forming Readiness to Work with Orphans and Children Without Parental Care
Authors: Манохіна, І. В.
Manokhina, I. V.
Keywords: педагогічні умови
модель
моделювання
технології навчання
діти-сироти
соціальний педагог
принципи організації навчання
формування готовності
pedagogical conditions
model
form a model
teaching technology
orphans
social teacher
organization principles of teaching
forming readiness
Issue Date: 2013
Citation: Манохіна, І. В. Реалізація моделі як одна із умов формування готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування [Текст] / І. В. Манохіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 388–397.
Abstract: У статті аргументовано необхідність моделювання педагогічного процесу, проаналізовано методологічні підходи, на яких базується розробка моделі. Представлена модель процесу підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, визначено зміст блоків з позиції їх функціонування. У межах аналізу змістовно-технологічного блоку моделі підготовки майбутніх соціальних педагогів схарактеризовано авторський спецкурс «Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування».
The article proves the need to form a model of a pedagogical process, analyses the methodological approaches which are the base of the model. It is given the model of the process how to prepare the future social teachers to work with orphans and children without parental care, as well as it is defined the context of the model parts from the point of their functions. In the frames of analyses of content-technological block of the model of future social teacher training the author’s special course «Social-pedagogical work with orphans and children without parental care» is characterized.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2863
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Realizatsiia modeli yak odna iz umov formuvannia.pdf539,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.