Моделі розвитку інклюзивної освіти: теоретичний аспект

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У науковій статті на основі аналізу науково-практичних підходів розкриваються основні теоретичні аспекти моделей розвитку інклюзивної освіти дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку. Дається загальна характеристика та аналіз цих моделей, зазначаються їх переваги та недоліки, завдання і типологія. Як приклад, подається моделювання інклюзивної освіти на основі системно-синергетичного підходу, що в узагальненому вигляді являє собою певні варіанти включеного навчання і є вихідною теоретичною конструкцією у процесі проектування її практичного втілення.
In the articles the basic theoretical aspects of models of inclusive education of children requiring correction of mental and physical development based analysis of scientific practices are approaches. The author gives a general description and analysis of these models indicate their strengths and weaknesses, challenges and typology. As an example, simulation of inclusive education is based on systematic and synergetic approach in summary form represents some options included education and is the original theoretical construct in the design of its practical implementation.
Опис
Ключові слова
включення, варіанти включеного навчання, діти, які потребують корекції психофізичного розвитку, інклюзивна освіта, інклюзія, інтеграція, модель, моделювання, сегрегація, системно-синергетичний підхід, included, options included studies, children who require correction of psychophysical development, inclusive education, inclusion, integration, model, modeling, segregation, systematic and synergetic approach
Бібліографічний опис
Кузава, І. Б. Моделі розвитку інклюзивної освіти: теоретичний аспект [Текст] / І. Б. Кузава // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 380–388.