Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2858
Title: Методологічні підходи до аналізу проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи на основі моніторингових технологій
Other Titles: Methodological Approaches to the Analysis of the Problem of Quality Management of Pupils’ Training in Foreign Language in Secondary School
Authors: Мізерна, Т. П.
Mizerna, T. P.
Keywords: методологія
методологічні підходи
управління якістю
іноземна мова
моніторингові технології
methodology
methodological approaches
quality management
foreign language
monitoring technologies
Issue Date: 2013
Citation: Мізерна, Т. П. Методологічні підходи до аналізу проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи на основі моніторингових технологій [Текст] / Т. П. Мізерна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 343–354.
Abstract: У статті обґрунтовано методологічні підходи до аналізу проблеми дослідження: філософський, діалектичний, системний, структурно-функціональний. Представлено методологічну систему дослідження проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи. Виокремлено специфічні риси процесу соціального пізнання управління. Проаналізовано положення, що розкривають сучасні підходи до проблеми підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи формування й розвитку комунікативної компетенції, дослідження з проблеми контролю в навчанні іноземної мови.
Methodological approaches to the analysis of the research problem: philosophical dialectical, systemic, structural and functional are based in the article. Methodological system of the research of the problem of quality management of pupils’ training in foreign language in secondary school is represented. The specific characteristics of the process of the social knowledge management are distinguished. The situation, revealing new approaches to the problem of training of foreign language secondary school students and the formation and development of communicative skills, research on control in learning a foreign language are analyzed in the article.
URI: http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/2858
Appears in Collections:Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodolohichni pidkhody do analizu problemy upravlinnia.pdf532,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.